Herreklubben

Hørsholm Golf / Klubben  / Klubber i klubben / Herreklubben

Herreklubben

BLIV MEDLEM AF HGK´S HERREKLUB

Læs dette her, og se hvad du går glip af hvis du ikke er medlem af HGK´s herreklub!

Hvad opnår du så ved at være medlem:

• Du møder en række af klubbens medlemmer, som du spiller med under afslappede og hyggelige former hver onsdag – eller de onsdage DU kan.
  • Vi spiller vores løbende turneringer i 2 rækker, nemlig en 9 huls række og en 18 huls række.
  • Selv om du er 18 huls medlem af HGK kan du sagtens deltage i 9 huls rækken, hvis det passer bedre tidsmæssigt.
  • Du har mulighed for at deltage i de 5 udflugter der hvert år arrangeres. Altså muligheden for at spille 5-6 forskellige fremmede baner med efterfølgende middage og en masse socialt samvær.
  • Du kan deltage i vores månedsafslutninger hver den første onsdag i måneden. Her spilles en 9 hullers Texas Scramble med efterfølgende middag – igen med hyggeligt samvær.
  • Vi spiller i løbet af sæsonen en række forskellige matchformer så som stableford, slagspil, hulspil, scramble m.m., hvilket er både sjovt og inspirerende.
  • Der spilles om turnerings- og halvårspræmier osv., men det er IKKE det væsentlige. Det er samværet, klublivet og det betydende NETVÆRK erhvervsmæssigt som socialt der her opbygges.
  • Der er mulighed for at spille både først og sidst på dagen, så det passer ind i din arbejdssituation.
  • Vi i bestyrelsen for Herreklubben vil sikre at du vil blive godt introduceret i klubben, og straks føler dig velkommen.
  • Skriv eller ring til os hvis du vil høre mere.

På bestyrelsens vegne

Axel Bang-Berthelsen