23
jun
Mandagsklubben d. 22 juni 2026
Mandagsklubben d. 22 juni 2026
Planen var en venskabsturnering mod København, hvor København desværre meldte afbud. Beslutningen var at Hørsholm afholdte en intern begyndertunering.
På en flot og solrig mandag eftermiddag, spillede 20 begynder en parturnering på 9 huller Nord, med efterfølgende middag og præmieuddeling.
Vinderne:
- Sumiko Jensen – Enver Hansen 51 slag
- Per Møller – Iben Kristiansen 54 slag
- Jesper Slot – Jytte Højgaard 59 slag
Tillykke til vinderne.
HUSK mandagsklubben spiller igen, mandag d. 29 juni. Mødetid 16.00 – 17.00, der spilles stablefort med løbende start. ALLE ER VELKOMMEN.
Med venlig hilsen
Begynderudvalget / mandagsklubben