Top
 

Mandagsklubben d. 22 juni 2026

Hørsholm Golf / Klubnyheder  / Mandagsklubben d. 22 juni 2026
23 jun

Mandagsklubben d. 22 juni 2026

Mandagsklubben d. 22 juni 2026

Planen var en venskabsturnering mod København, hvor København desværre meldte afbud. Beslutningen var at Hørsholm afholdte en intern begyndertunering.

På en flot og solrig mandag eftermiddag, spillede 20 begynder en parturnering på 9 huller Nord, med efterfølgende middag og præmieuddeling.

Vinderne:

  1.  Sumiko Jensen – Enver Hansen                51 slag
  2. Per Møller – Iben Kristiansen                     54 slag
  3. Jesper Slot – Jytte Højgaard                       59 slag

Tillykke til vinderne.

HUSK mandagsklubben spiller igen, mandag d. 29 juni. Mødetid 16.00 – 17.00, der spilles stablefort med løbende start. ALLE ER VELKOMMEN.

Med venlig hilsen

Begynderudvalget / mandagsklubben